گروه کوهنوردی قاف ساری

به پایگاه اطلاع رسانی گروه کوهنوردی قاف ساری خوش آمدید

گروه کوهنوردی قاف ساری

به پایگاه اطلاع رسانی گروه کوهنوردی قاف ساری خوش آمدید

قاف

قاف نام کوهیست که گرداگرد عالم است و گفته اند که از زمرد است و پانصد فرسنگ بالا دارد و   

 بیشتر آن در میان آبست و هر صباح چون آفتاب بر آن افتد شعاع آن سبز نماید و چون منعکس  

 

گردد کبود شود(آنندراج) 

 

 

 

قاف نام کوهیست از زبرجد که بر گرد زمین است و پانصد فرسنگ بالای اوست گرداگرد آب دارد و  

 

چون آفتاب بر وی تابد شعاع سبز آن بغایت سپید است.(کشف)

نظرات 3 + ارسال نظر
ری را یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 17:50 http://rirasan.blogfa.com

و قاف نام کوهیست که سیمرغ پشت آن زندگی می کند و چون قصد رفتن به آن کنی تنها کسانی می رسند که خود سیمرغند
و وقتی سیمرغ خودت باشی لابد قاف هم چشم توست جایی که سیمرغ پشت آن زندگی می کند و به زندگی نگاه می کند!
موفق باشی

سلام/
مشخصات دریاجه چورت:

مازندران/جاده جنوبی ساری یا کمربندی ساری به سمنان/
نرسیده به پل گرمو/جاده انحرافی یا فرعی به سمت روستای چورت/
مقعیت جغرافیایی دریاچه e 53 30 05 71 و n36 22 22 43 به ارتفاع 1031 متر.
موقعیت ابتدای جاده فرعی از جاده اسفالت e 36 20 13 90 و
n 53 22 16 32 به ارتفاع 504 متر.

امیدوارم بدردد بخوره/

ری را سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 23:43 http://rirasan.blogfa.com

سلام ممنون از لطفت
ولی من آبشار اسپ او رو می خواستم
ولی مهم تر از اون دارم فکر می کنم اگه تصادفی نمیومدم اینجا از کجا باید می فهمیدم جواب دادی
آدرس وب خودم که همیشه سر می زنم بود کافی بود اونجا کامنت بذاری البته فکر نکنی فکر می کنم پیر شدی میذارم به حساب اینکه نمی دونستی کجا باید کامنت بذاری
دوست داشتی همه رو شوخی حساب کن و بخند و شاد باش

جاوید دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 09:57

پناه جوووووووووووووون قاف یعنی پناه ، هادی ..... و جاوید
دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد